Porsche kompaniyasının loqosu paytaxtı
Ştutqart olan keçmiş Veymar Almaniyasının Vürtemberq Azad Xalq Dövlətinin gerbi
əsasında yaradılıb. Ferrari ile loqo bənzərliyi:Hər iki loqodakı at bir birinə
çox bənzəyir. Belə ki, Porschenin loqosundakı at Ştuttgart şəhərinin rəmzidir.
Ferraridə təsvir olunan atın da əslində Ştuttqart şəhəri ilə bağlılığı var.
Belə ki, bu at BDM də Ştuttqart səmasında vurulan pilotun şərəfinə həmin
pilotun anasının istəyi ilə uğur rəmzi olaraq təsvir olunub.
Porsche 356
Porsche ilk dəfə sport avtomobillərini sadəcə
yarışlarda deyil həmçinin yollarda sürmə imkanı yaratdı. Bu Porsche 356 modeli
olmuşdur ki, bu model həmçinin Innsbruckda keçirilən Hillclimb yarışının
qalibi olmuşdur. Müharibədən sonrakı Almaniyada ehtiyyat hissələri kasad idi və
buna görə də 356 avtomobil modeli bir çox hissələrini Folksvagen Bitl
avtomobilindən götürürdü.
Porsche
911
1964-cü
ildə 550 Spayder modeli və əsaslı yenidən dizayna ehtiyacı olan 356 modeli də
daxil olmaqla digər modellərlə avtomobil yarışlarında qazandığı böyük
uğurlardan sonra şirkət hava-soyuducu sistemli, altı silindirli , arxa-motorlu idman
avtomobili Porsche 911-i yaratdı.
Porsche
911 modelinin adı ilə bağlı Peugeot
avtomobil firması ilə problemlər yaşandı. Belə ki, 911 modelinin ilk adı 901
olmuşdur ki, marka adındakı 0 reqemi yalnız Peugeot markalı maşınlarda istifadə oluna bilər. Bu Peugeot
markasının ənənəvi adlandırma forması olduğundan sonradan Porshe modelin adını
911 olaraq dəyişdi.
Porsche 917
Porsche
917 modeli: bu model haqqında hətta bugünkü yarış avtomobillərini belə məhv edə
bilər deyimi vardır ki, bu avtomobilin sürəti 240 mil/ saata qədər yüksələ
bilir ki, buda 1100 at gücü ilə müqayisə edilir. İlk 25 Porsche 917 modeli “secretary cars” adlanırdı. Çünki bu 25
avtomobili katiblər hazırlayıblar.
Ferdinand
Porsche 1899-cu ildə ilk dəfə hibrid (elektrikli) motoru kəşf etmişdir.
F.
Porsche həmçinin kiçik ölçülü avtomobillərin yarışlarda daha sürətli və güclü
ola biləcəyini isbat etdi. O, zengin bir rejissorun telebi ile Sascha modelini
dizayn etdi ki, bu avtomobil yarış avtomobili olaraq kifayət qədər kiçikölçülü
idi. Lakin buna baxmayaraq bu model
1922-ci ildə əfsanəvi Targa Florio yarışıda daxil olmaqla 43 yarışın qalibi oldu.
Ferdinand
Porsche əfsanəvi Auto Union Grand Prix
avtomobilini dizayn etdi ki, bu avtomobil Hans Stuck və Tazio Nuvolari kimi öz
nəslinin ən yaxşıları ilə birlikdə yarışlarda hətta rəqibsiz sayılırdı.
Ferdinand
Porsche 1939-cu ildə Mercedes-Benz 80 tipli dünyanın ən sürətli avtomobilini hazırladı.
Porsche 4 təkərli F1 maşınlarını inkişaf etdirdi.
Porsche 360 Cisitalia 200 mil/saatdan çox
sürətə malik avtomobil modeli olsa da, bu model sahiblərin maliyyə çatışmazlığı
və qaydalar səbəbilə yarışda iştirak etmədi.
1986
Porsche 944 standart avadanlıq kimi bir sərnişin hava yastığı ilə ABŞ-da
satılan ilk avtomobil idi.
Porsche
959 Paris-Dakar rallisini, demək olar ki, dünyadaki ən çətin yarışın qalibi
oldu.
Porsche
Carrera dünyanın ən gözəl motor səsinə malik, həmçinin Porschenin bugüədək
istehsal etdiyi ən güclü motora malik avtomobili.
2013-cü ildə Porsche öz satışlarını 15% artırdı və satış sayını 162,145-ə qaldırmışdır. Ən çox satış Amerika bazarında qeydə alındı. Ən çox satılan model isə 84 min ədəd Porsche Cayenne olmuşdur.
2013-cü ildə Porsche öz satışlarını 15% artırdı və satış sayını 162,145-ə qaldırmışdır. Ən çox satış Amerika bazarında qeydə alındı. Ən çox satılan model isə 84 min ədəd Porsche Cayenne olmuşdur.
2013-cü ildə Porsche öz satışlarını 15% artırdı və satış sayını 162,145-ə qaldırmışdır. Ən çox satış Amerika bazarında qeydə alındı. Ən çox satılan model isə 84 min ədəd Porsche Cayenne olmuşdur.
2013-cü ildə Porsche öz satışlarını 15% artırdı və satış sayını 162,145-ə qaldırmışdır. Ən çox satış Amerika bazarında qeydə alındı. Ən çox satılan model isə 84 min ədəd Porsche Cayenne olmuşdur.
Porsche
muzeyi – ilk dəfə 1976-cı ildə Ştuttqartda açılmış Porsche muzeyi, 2009-cu ilin
yanvarında yenidən bərpa olundu.
SOCIALIZE IT →