Pages

12 Nisan 2015 Pazar

Əfsanəvi Porsche avtomobili haqqında bilmədiklərimiz

     Porsche kompaniyasının loqosu paytaxtı Ştutqart olan keçmiş Veymar Almaniyasının Vürtemberq Azad Xalq Dövlətinin gerbi əsasında yaradılıb. Ferrari ile loqo bənzərliyi:Hər iki loqodakı at bir birinə çox bənzəyir. Belə ki, Porschenin loqosundakı at Ştuttgart şəhərinin rəmzidir. Ferraridə təsvir olunan atın da əslində Ştuttqart şəhəri ilə bağlılığı var. Belə ki, bu at BDM də Ştuttqart səmasında vurulan pilotun şərəfinə həmin pilotun anasının istəyi ilə uğur rəmzi olaraq təsvir olunub.   

  Porsche 356
    Porsche ilk dəfə sport avtomobillərini sadəcə yarışlarda deyil həmçinin yollarda sürmə imkanı yaratdı. Bu Porsche 356 modeli olmuşdur ki, bu model həmçinin  Innsbruckda keçirilən Hillclimb yarışının qalibi olmuşdur. Müharibədən sonrakı Almaniyada ehtiyyat hissələri kasad idi və buna görə də 356 avtomobil modeli bir çox hissələrini Folksvagen Bitl avtomobilindən götürürdü.

Porsche 911
    1964-cü ildə 550 Spayder modeli və əsaslı yenidən dizayna ehtiyacı olan 356 modeli də daxil olmaqla digər modellərlə avtomobil yarışlarında qazandığı böyük uğurlardan sonra şirkət hava-soyuducu sistemli, altı silindirli , arxa-motorlu idman avtomobili Porsche 911-i yaratdı.
    Porsche 911 modelinin adı ilə bağlı Peugeot avtomobil firması ilə problemlər yaşandı. Belə ki, 911 modelinin ilk adı 901 olmuşdur ki, marka adındakı 0 reqemi yalnız Peugeot  markalı maşınlarda istifadə oluna bilər. Bu Peugeot markasının ənənəvi adlandırma forması olduğundan sonradan Porshe modelin adını 911 olaraq dəyişdi.

Porsche 917
    Porsche 917 modeli: bu model haqqında hətta bugünkü yarış avtomobillərini belə məhv edə bilər deyimi vardır ki, bu avtomobilin sürəti 240 mil/ saata qədər yüksələ bilir ki, buda 1100 at gücü ilə müqayisə edilir. İlk 25 Porsche 917 modeli “secretary cars” adlanırdı. Çünki bu 25 avtomobili katiblər hazırlayıblar.


    Ferdinand Porsche 1899-cu ildə ilk dəfə hibrid (elektrikli) motoru kəşf etmişdir.
    F. Porsche həmçinin kiçik ölçülü avtomobillərin yarışlarda daha sürətli və güclü ola biləcəyini isbat etdi. O, zengin bir rejissorun telebi ile Sascha modelini dizayn etdi ki, bu avtomobil yarış avtomobili olaraq kifayət qədər kiçikölçülü idi.  Lakin buna baxmayaraq bu model 1922-ci ildə əfsanəvi Targa Florio yarışıda daxil olmaqla 43 yarışın qalibi oldu.



    Ferdinand Porsche əfsanəvi  Auto Union Grand Prix avtomobilini dizayn etdi ki, bu avtomobil Hans Stuck və Tazio Nuvolari kimi öz nəslinin ən yaxşıları ilə birlikdə yarışlarda hətta rəqibsiz sayılırdı.

    Ferdinand Porsche 1939-cu ildə  Mercedes-Benz 80 tipli dünyanın ən sürətli avtomobilini hazırladı.
    Porsche  4 təkərli F1 maşınlarını inkişaf etdirdi. Porsche 360 Cisitalia 200 mil/saatdan çox  sürətə malik avtomobil modeli olsa da, bu model sahiblərin maliyyə çatışmazlığı və qaydalar səbəbilə yarışda iştirak etmədi.

    1986 Porsche 944 standart avadanlıq kimi bir sərnişin hava yastığı ilə ABŞ-da satılan ilk avtomobil idi.
    Porsche 959 Paris-Dakar rallisini, demək olar ki, dünyadaki ən çətin yarışın qalibi oldu.
Porsche Carrera dünyanın ən gözəl motor səsinə malik, həmçinin Porschenin bugüədək istehsal etdiyi ən güclü motora malik avtomobili.
    2013-cü ildə Porsche öz satışlarını 15% artırdı və satış sayını 162,145-ə qaldırmışdır. Ən çox satış Amerika bazarında qeydə alındı.  Ən çox satılan model isə 84 min ədəd Porsche Cayenne olmuşdur.
    2013-cü ildə Porsche öz satışlarını 15% artırdı və satış sayını 162,145-ə qaldırmışdır. Ən çox satış Amerika bazarında qeydə alındı.  Ən çox satılan model isə 84 min ədəd Porsche Cayenne olmuşdur.
Porsche muzeyi – ilk dəfə 1976-cı ildə Ştuttqartda açılmış Porsche muzeyi, 2009-cu ilin yanvarında yenidən bərpa olundu.


Müəllif: Aynur Kərimli








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder