Pages

30 Ocak 2015 Cuma

Hər birimizə rast gələn “PlayCAPTCHA” oyununun açıqlaması


    Bildiyimiz kimi, saytlarda qeydiyyatdan keçərkən bizdən anket doldurmaq tələb olunur. Bu anketlər bəzi proqramistlər tərəfindən hazırlanan proqramlar vasitəsiylə avtomatik olaraq doldurulurdu. Bunun qarşısını almaq üçün 2000-ci ildə “CAPTCHA” layihəsi hazırlanır. Yeni yaradılmış sistem kimliyi təsdiq etmə xarakteri daşıyır və işləmə prinsipi çox sadədir. Belə ki, burada kompüterin oxuya bilməyəcəyi formada(dalğalı, üstündən xətt çəkilmiş və.s) olan sözlər və rəqəmlər yazılır.



   “PlayCAPTCHA” “CAPTCHA” (Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart) testinin 2014-cü ildə Carnegie Mellon universiteti tərəfindən təkmilləşdirilən bir formasıdır.
    Bu texnologiya anketin kompüter deyil, insan tərəfindən doldurulmasının təsdiqini təmin edən rahat bir sitemdir. Yeni yaranmasına baxmayaraq, gün ərzində 300 milyon “CAPTCHA” istifadə olunur. Orta hesabla hər birinin doldurulmasına 14 san vaxt sərf edilir ki, bu da təxminən gündə 150.000 saata bərabərdir. Yeni forma daha rahat və təhlükəsizdir, eyni zamanda vaxta da qənaət edir.


        “PlayCAPTCHA” interaktiv oyunlar şəkilindədir. Bir qrup elm adamları, mühəndislər və oyun ekspertləri tərəfindən hazırlanır. Bu texnologiya şirkətlərə reklam üçün yeni və daha əlverişli imkan yaradır. “Heinz”, “Cillit Bang”, “Reckitt Benckiser”,  “Nestle” istehsalı olan “KitKat” və başqa bir çox şirkətlər “PlayCAPTCHA”nın reklam imkanlarından yararlanmışdır. Araşdırmalar göstərir ki, reklam bannerlərinin kliklənmə dərəcəsi orta hesabla 0.04%-dir. PlayCAPTCHA veriləcək mesajları daha yaxşı çatdırır və  reklam bannerlərindən 12 dəfə çox effektlidir.


   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder