Pages

21 Şubat 2015 Cumartesi

Təkar baxmaq istəyəcəyiniz kreativ reklamlar

    Reklamın nə olduğu haqqında yəqin ki, hər birinizin məlumatı var. Onun xidməti, məhsulu, biznesi tanıdan, insanlara müxtəlif kanallarla məlumat verən bir vasitə olduğunu da bilirsiniz. Gün ərzində internetdə, TV kanallarda, radioda, qəzet və jurnallarda onlarla reklama rast gəlirik.  Lakin reklam haqqında bilməmiz gərkən daha önəmli bilgilər var.
     İlk xoş təəssüratı yaradacaq ikinci bir şans heç zaman yoxdur. Uğurlu reklam o reklamlar hesab olunur ki, onlara ikinci dəfə də baxmaq istəyirsən. İlk baxışda diqqəti cəlb etməyən reklamlar uğursuz hesab olunur. Fəaliyyətə uyğun bir sloqan seçmək, yumor hissi, mesajın çatdırılma yolu, yadda qalacaq bir şəkil, lazımi informasiyaların daxil edilməsi uğurlu reklamın şərtlərindəndir. 
     

Wolf Hot Sauce- acı sous firmasıdır. 
Əl qurudan fen formasında bu mesaj daha aydın çatdırılır

Avstralita poçt xidmətinin reklam afişası
Sloqanı- Əgər həqiqətən də kiməsə toxunmaq istəyirsənsə, ona məktub göndər.


Mini Cooper avtomobil markasının reklamı
Avtomobilin kiçik ölçülü olması maraqlı bir yolla göstərilmişdir


Sehrli kub kimi də tanınan məşhur Kubik Rubik oyuncağının 25-ci il dönümünə həsr olunmuş afişa 

Snikers şokoladı 50% daha artıq

"National Geographic" jurnalının uşaqlar üçün olan nəşri



WMF bıçaqları 

Bergmann cənazə xidməti
Bir az daha yaxınlaşın 


    Effektiv reklam insanların sizin işlə və məhsulunuzla maraqlanmasına və onların sizə yönəlməsinə səbəb olacaq. Reklam məhsulla  və ya işinizlə bağlı olmalı, sıxıcı və ya təntənəli olammalı, insanları düşündürəcək və yaddaşda qalacaq şəkildə tərtib olunmalıdır. Təqdim etdiyimiz afişalarda olduğu kimi çatdırmaq istədyiniz mesaja yumor da qatmalısınız ki, insanların üzündə gülüş yarada bilsin.


    


1 yorum: